vrijdag 21 februari 2014

Gebreide beursje

Daar was weer eens een berichtje.
Vorig jaar ben ik geopereerd en zat zo 3 maand thuis in een rolstoel. Ik heb mezelf natuurlijk zeer goed vermaakt met al mijn creatieve bezigheden. Zo heb ik eens een poging gedaan om zeepjes te maken, kaarsen maken en heb ik ook deze 2 leuke beursjes gebreid. Het was een heel karwei en als je ook maar per ongeluk 1 steek laat vallen kan je opnieuw beginnen want hem terughalen? Dat werd hem helaas niet. Ik vind ze zelf super leuk. Heb in mijn grote hobby bak nog een begin van een nieuw beursje maar momenteel heb ik niet zoveel zin om te breien.
Volgende week is er een hobby beurs is Assen, hier ga ik samen met me moeder even zien wat er allemaal voor leuks is.


 

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze prachtig geworden, en wat hadden we het gezellig! noodgedwongen hadden we het er maar druk mee toen.
    Ik had immers twee keer bijna een beursje klaar en liet een steek vallen en kon hem niet meer opvangen dat was beslist niet leuk.
    maar we hebben er ook wel lol om gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hadden het zeker smoordruk, wisten niet meer waar we eerst en laatst mee bezig moesten zijn. Ja dat was wel heel sneu maar ik heb wel gelachen, was ik ook eens met iets eerder klaar dan jou haha.

      Verwijderen