vrijdag 21 februari 2014

Quilten

Naast het haken en breien en ander geknutsel is naaien op de naaimachine ook een hobby. Broeken, kleedjes, en poppen wat is creatief zijn toch super. Het patroon van de poezen heb ik uit een map van mijn moeder die in de jaren 90 op quilt cursus zat. Ook het kleedje komt uit die map. Na het uitzoeken van de patronen opzoek naar de stofjes. Jan sikkes is flink leeg gekocht maar ook een winkel in scharnegoutum heeft leuke lapjes. Ik ben blij met het resultaat en zal snel weer eens gaan naaien

2 opmerkingen:

  1. oooh ja, dat was iedere vrijdag middag met ons drieen workshoppen, quilten en broeken naaien. Tjonge jonge wat hadden jullie mij toen aan het werk, en ik was Torn omdat ik alles steeds wat fout zat uit moest tornen zodat de dames heerlijk verder konden zonder tornen. haha maar het was zeer gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's you're lucky day! Ik heb je namelijk genomineerd voor de Liebster Award ! Als je het leuk vind mag je meedoen. Hier lees je hoe het werkt groetjes Tineke
    http://hakenenzowatmeer.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen