maandag 3 maart 2014

Crochet Along 2014 deken

Uiteraard ben ik ook bezig met de corchet along deken. Ik heb er al een tijdje niks over gezegd hier op mijn blog, dit komt omdat het katherin's weel mij niet slaagde. Ik had hem iedere x wel goed maar bij mij begon steeds mijn werk te trekken dus steeds maar weer uithalen. Het is me uiteindelijk gelukt. Ik ben nog niet helemaal bij ik moet week 9 nog doen en dan ben ik weer helemaal bij met me werk van de deken.
Ook zag ik dat er onderhand een Ronde Crochet Along deken gehaakt word door vele dames. Deze lijkt me ook ooit nog eens leuk te maken, maar ik heb onderhand zoveel leuke bezigheden dat ik bang ben hier niet aan toe te komen.

1 opmerking:

  1. Wat gebruik je een mooie kleurencombinatie. Ik vind het moedig van je om je werk uit te halen tot je tevreden bent. Veel plezier nog met de volgende opdrachten.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen