maandag 3 maart 2014

Lynn haar eerste voetje.




Ja ja, Zondag het boek gekocht van Arne en Carlos, en gelijk middags maar begonnen met het 1e voetje. Ik ga dus ook maar mooi meedoen met de dinsdag poppendag. Ik zie wel hoe ver ik iedere week kom of juist niet.

 Het is een hele toer, om het goed te krijgen. Maar uiteindelijk naar een paar x uithalen en opnieuw te beginnen is het me gelukt.

Nu nog 70 toeren omhoog en dan is me 1e voetje klaar. Ik vind het wel zulk leuk werk ben bang dat het een grote verslaving gaat worden

Hier heb ik al 30toeren gebreid in 1 avond, ben toch best wel trots op mezelf. het was al een jaar geleden dat ik voor het laatst had gebreid. Het is wel weer even wennen. Ik heb nog even flink door gebreid en daar was de gehele voet al. Vanavond de rechtervoet opzetten en zien hoe dat gaat.

Zou er ook nog poppennieuws zijn bij:
Akke
Danielle
Akkelien
Wieke


5 opmerkingen:

  1. O wat tof dat je mee gaat doen met de poppendag. Ik zal je volgende week erbij vermelden.
    Je bent alvast goed begonnen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik dacht ik maak een pop dus moet ik haar er dinsdags ook maar opzetten. Ik zie wel hoe ver ik iedere x kom heb niet iedere dag veel tijd om te breien.

      Groetjes Aukje

      Verwijderen
  2. zo, daar was Lynn ook al, Ik vind het knap hoor dat je dat al zover en mooi hebt gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb net je blog ontdekt via Daniëlle en je gaat meedoen met de poppendag, super! Welkom in de club! Let op, want poppen zijn leuk maar ook heel eigenwijs en het werkt verslavend. Kom gerust eens bij mij kijken, ik zal je voortaan ook vermelden. Succes met je pop!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk! Ik zag je link bij Daniëlle. Ik ga je ook even in mijn rijtje links zetten.
    Ik heb ook niet iedere week grote vorderingen, maar die dinsdag stimuleert ook wel weer om toch wat nieuws te kunnen laten zien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen