zondag 2 maart 2014

Poppen breien

Vandaag gezellig met me moeder naar de hobbybeurs in Assen geweest.
Het was niet een hele grote beurs maar wel gezellig. Veel kaarten maar ook wel wat kraampjes met onze hobby's.
En natuurlijk wou ik ook het boek van arne en Carlos poppen breien hebben, en natuurlijk was deze nergens te vinden. Het humeur werd al wat minder naarmate we steeds dichterbij het einde van de beurs kwamen. Maar toch bij 1 van de laatste kraampjes lag daar dan toch echt het boek op mij te wachten. Ik was meteen weet helemaal blij.
Wat breinaalden gekocht en andere leuke hebbe dingetjes en ik kan ook beginnen met me eigen poppen serie.
Ik ben benieuwd......  Word vervolgd


4 opmerkingen:

  1. o, heden nou ik denk dat ik daar mooi klaar mee ben,
    dat je zelf nu ook zo'n boek hebt.
    Ik zal wel wat retourtjes naar je toe moeten.
    Kan heel gezellig worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wees voorzichtig met het breien van deze poppen. Voor je het weet ben je verslaafd. Geloof me ik kan het weten. Ik heb er al ongeveer 14 gebreid. Op mijn blog staat er ook een hele uitleg over poppen breien. Dus als het even niet lukt, kan je altijd eens gaan piepen.
    Veel succes !!!
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey danielle, wat leuk jou reactie. Ik zal er vast ook verslaafd aan raken alleen ik ben niet zo'n snelle breidster dus het zal hier wat langzamer gaan. Had als tip van me moeder al jou blog gekregen zodat ik kon zien voor handige uitleg, Dat heb je even super mooi genoteerd allemaal. Heb al 1 sok klaar nu 70 toeren omhoog breien.
      Groetjes Aukje

      Verwijderen
  3. Het boek had je uiteraard ook bij een boekwinkel kunnen kopen. Nu in de boekenweek krijg je er nog een boekje bij ook! ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen