dinsdag 11 maart 2014

Vorderingen Lynn

Beetje laat maar alsnog is het dinsdag en kan ik dus alsnog mijn blog voor Lynn bijwerken.
Ik heb afgelopen week niet heel veel gedaan. De 1e voet is helemaal klaar en ben dus begonnen met de 2e voet. Ook heb ik tussendoor gehaakt aan mijn cal deken want ook daar loop ik nog wat mee achter.

Hopelijk volgende week weer wat meer te showen van lynn. Misschien haar hele onderlichaam, we zullen zien.



Zo ook even het nieuwe poppennieuws bij de andere bloggers bekijken.
Akke
Danielle
Akkelien
Wieke
Rita

5 opmerkingen:

  1. Beter iets dan niets. komt wel goed. :-)
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iets is veeeeeel beter dan niets!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ook ook een drukke baan joh, het is geweldig hoor zo je het doet. Het moet leuk blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry, ik heb je vergeten te vermelden op mijn lijstje bij de poppendag. Je hebt toch iets gemaakt, ik had enkel 1 armpje klaar, dus je bent niet alleen. Het moet plezant blijven hé!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze groeit steeds een beetje en voor je het weet heb je een hele pop. Leuk!
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen