dinsdag 15 april 2014

Klaar is mijn tas!



Oeps!
Normaal gaat mijn wekker om 7 uur en moet ik er zeker om half 8 uit. vanmorgen is me wekker niet afgegaan want ik was om 20 over 6 klaar wakker. Dus wat heb ik gedaan? juist ja, ik ben uit bed gegaan, bakje thee gezet en heerlijk een flink stuk gehaakt. 
 vanavond nog even 2 toeren gehaakt en me tas helemaal in elkaar gezet en voila hij is klaar!

Ik ben er zelf uiteraard super blij mee en onwijs trots. Eindelijk eens een project die ik af heb. Nu de andere projecten nog die klaar liggen en evt. een nieuw project opstarten

Hier de foto's van mijn super vette gepimpte tas (al zeg ik het zelf)




Oja hij zit ook al vol bolletjes wol. en heb stiekem nog 3 tassen van de AH in mijn bezig. op naar de volgende?

8 opmerkingen:

  1. Mooi resultaat! Terecht dat je trots bent!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor, wat zal je blij ermee zijn. nu kan je dan eindelijk weer met een volgend project verder.
    Want er liggen nog heel veel patroontjes die je maken wil.
    groetjes mem

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou die is vlug vooruit gegaan. Project 100% geslaagd !!! Heel mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is echt heel leuk geworden mooie kleuren combinatie en zo snel dat je hem klaar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je tas is echt heel mooi geworden, ik vind de kleuren heel goed matchen, je hebt dit echt goed gekozen! Een echte mooie, vette, superleuke, prachtige gepimpte AH-tas, wees maar trots!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je tas goed gelukt zeg!!!
    Ik wil er ook graag een maken, maar ik kan nergens het patroon vinden.. Kan jij me helpen?

    Groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Danielle,
      Ik ben ondertussen alweer met tas 2 bezig vind het super om te doen. Ik heb geprobeerd het patroon van de tas in mijn dropbox te zetten en hier is de link ervan

      https://www.dropbox.com/s/xwwq3ee0x68f814/Patroon%20van%20De-Shop-Sas-Tas.pdf

      Ik hoop dat het goed is gelukt want het is soms een heel karwei.

      Succes ermee en veel plezier!

      Groetjes Aukje

      Verwijderen
    2. O als je op die link drukt download die hem gelijk zoals ik het net even teste, als je hem dan opent moet je hem openen in adobe dan heb je hem helemaal goed.

      Verwijderen