maandag 7 april 2014

Sas tas


Op facebook lees je heel veel over de beruchte en beroemde Sas-tas, dus ik kan niet achterblijven en ben er ook maar mee begonnen.

Heb de tas in het begin 7x kunnen uithalen (de bodem) voordat ik de goede grootte heb.

Hier is die goed op lengte, misschien 2 steken te klein, maar je kan hem beetje oprekken en dan past die perfect.


Yes de bodem is klaar tijd om omhoog te gaan haken, beetje uitzoeken hoeveel steken ik nodig was.
Het begin. Ik heb er ook al wat roze in verwerkt, als de tas klaar is zal ik deze hier showen. 


7 opmerkingen:

  1. Kreeg je geen tips van je moeder? ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig wel, maar toch haak ik heel anders dan me moeder want ik heb uiteindelijk maar 52 lossen opgezet terwijl in het patroon 65staan en me moeder 63 ofzo had. Nouja paar keer uithalen is ook niet erg.

      Verwijderen
  2. het begin is er en het wordt leuk met dat roze erbij, en iedere hand van haken is weer anders hoor en welke haaknaald je gebruikt of welke wol dat heeft allemaal invloed, Hier liggen de tassen nog braaf te wachten ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt een prachtige tas, dat zie je meteen, grijs met roze erbij geeft een fris tintje :-) Succes ermee!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wacht met spanning af hoe het eindresultaat ga zijn.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha,ha dus daar is ie al! ziet er prachtig uit.
    en je zal er vast veel plezier van hebben ik gebruik hem zelf iedere dag voor mijn haak en brei werkjes die ik overal mee heen sleep.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. waar kan ik het patroon vinden om zo een leuke tas te maken

    BeantwoordenVerwijderen