vrijdag 23 mei 2014

Mijn zelfgemaakte moederdag cadeau

Moederdag is natuurlijk alweer 2 weekenden geleden maar ik kon niet eerder deze foto's op mijn blog zetten. Het is ieder jaar een een bedenksel wat je natuurlijk op moederdag en komende vaderdag aan je ouders gaat geven. Ik had dit jaar op facebook heel veel leuke verschillende dingen gezien en daaruit heb ik zelf ook iets gemaakt.



Mijn moeder was er heel blij mee en het staat ook erg leuk als je een kaarsje aan hebt.
Voor mijzelf moest ik dit dan uiteraard ook hebben. Want alles wat mijn moeder heeft wil ik ook en andersom. 
Dus ben vorige week met mijn eigen lantaarn bezig geweest en na een half uutje knutselen knippen en plakken en olieën is die van mij ook klaar gekomen: 



  Even met het effect van het kaarsje dat aan staat te branden.

4 opmerkingen:

  1. Wauw mooi zeg, zeker als de kaarsjes branden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is leuk , zeker met het kaarsje aan , een super cadeau voor moederdag en voor verjaardagen en natuurlijk ook voor jezelf ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zeg, vooral als de kaarsjes branden, een superleuk effect!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is ook zo lief bedacht, ben er heel blij mee staat ook gezellig!
    En natuurlijk wil je het zelf ook hebben zo zijn wij!

    BeantwoordenVerwijderen