zondag 8 juni 2014

Eindelijk weer eens haken

 Een tijdje geleden had ik even geen zin meer in het haken en of breien dus heb ik andere leuke knutsels uitgezocht om te kunnen maken. Maar nu werd ik toch wel weer 
geinspieerd op facebook om een leuke sjaal te maken.

Ik heb het patroon uitgeprint ben naar de plaatselijke wol winkel in mijn stad gegaan en vervolgens lekker gaan zitten jawel stokhaken. 

Ik heb deze sjaal gemaakt van stone washed garens, en echt eerlijk waar wat is dit heerlijk garen om mee te haken.

Als stok heb ik een breinaald 20mm gebruikt

4 opmerkingen:

  1. o, Aukje hij staat al op je blog, Ik ben momenteel niet zo actief op mijn blog, Dus kijk ik ook weinig wat er allemaal gebeurt bij iedereen. Maar je col/sjaal is wel heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Aukje. Heeft dit patroon een naam? Kan je mij dit patroon misschien doorsturen? Of waar kan ik het op Internet vinden? In afwachting, groetjes Carine Van Looy. ( email fernandesstefano1@scarlet.be )

    BeantwoordenVerwijderen